ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ДЕЯКИХ УМОВ РЕЙСУ ПРИ ВИЗНАЧЕННІ ПОРТІВ БУНКЕРУВАННЯ

Ключові слова: морський агент, морські порти, бункерування суден, бункерне паливо, витрати на утримання судна, рейс.

Анотація

афтопродуктами. Фактично бункерний ринок забезпечує роботу всього світового судноплавства, питома вага якого в світовому ВВП неухильно зростає, і до 2018 року склав за різними оцінками, від 10 до 20%.
В даний час для українських морських портів бункерування паливом – це проблема. За 15 років річні обсяги бункерування в українських портах скоротилися в десять разів. В Україні існують необхідні берегові бази в Херсоні, Миколаєві, інших місцях. Бункерні компанії з легкістю можуть знайти на ринку потрібне число бункерувальників для обслуговування в наших портах.

Посилання

Alizadeh, A.H., & Nomikos, N.K. ‘Ship Finance: Hedging Ship Price Risk Using Freight Derivatives’, The Blackwell Companion to Maritime Economics, First Edition, edited by Wayne K. Talley, 2012

Andersen M. W. Service Network Design and Management in Liner Container Shipping Applications . Ph. D. thesis, Technical University of Denmark. Kongens Lyngby: 2010. 198 р.

Hans J. Peters The commercial aspects of freight transport ocean transport: freight rates and tariffs. Transportation, water and urban development department the world bank, No PS-3, pp. 1-5.

Yao Z., Ng, S. H., Lee, L. H. ‘A study on bunker fuel management for the shipping liner ser-vices’, Computers & Operations Research. 2012. Vol. 39. No. 5. pp. 1160-1172.

Wang X., Teo C. C. ′Integrated hedging and network planning for container shipping’s bunker fuel management’, Maritime Economics & Logistics. 2013. Vol. 15. No. 2. pp. 172–196.

Wang S., Meng, Q. ‘Robust bunker manage-ment for liner shipping networks’, European Journal of Operational Research, 2015. Vol. 243. No 3. pp. 789-797.

Aydin N., Lee H., Mansouri S.A.‘Speed optimization and bunkering in liner shipping in the presence of uncertain service times and time windows at ports’, European Journal of Operational Research. 2017. Vol. 259. No 1. pp.143-154.

Meng Q., Wang, S., Lee, C. Y. A tailored branch-and-price approach for a joint tramp ship routing and bunkering problem. Transportation Research Part B: Methodological. 2015. Vol. 72. pp.1-19.

Vilhelmsen C., Lusby R., Larsen J. ‘Tramp ship routing and scheduling with integrated bunker optimization’, EURO Journal on Transportation and Logistics. 2014. Vol. 3. No 2. pp. 143–175.

Mitnij kodeks Ukraini za stanom na 25 listop. 2018 r. Vіdomostі Verhovnoi Radi Ukraini (VVR), 2012, № 44-45, № 46-47, № 48, st.552.

Holopov K. V., Sokolova O. V. Bunkernyj rynok i bunkernye operacii kak faktor obespecheniya mezhdunarodnogo morskogo sudohodstva. Transport, 2015, № 7. S. 98-114

Sherbina O. V., Drozhzhin O. L., Tihonіna І.І. Metodika obgruntuvannya portu bunkeruvannya suden v rejsі. Naukoemnі tekhnologіi, 2019, № 3 (43). S. 377-384.

Il'nickij K. Ob'emy bunkerovki v ukrainskih portah sokratilis' v desyat' raz. Porty Ukrainy, 2017. 14. Petrov І. M., Popondopulo D. A. Bunkeruvannya suden gazomotornim palivom: pravove regulyuvannya. Kyiv, 2018. 150 s.

Bezkrovnij E. M., Tihonіna І. І. Tekhnologіya mors'kih perevezen': Navchal'nij posіbnik. Odesa, 2015. 277 s. 16. Hanin M.S. Mezhdunarodnoe morskoe torgovoe sudohodstvo. Ekonomika. Politika. Moskva, 2011. 127 s.

Опубліковано
2021-01-09
Розділ
Організація перевезень і безпека транспорту