Математичне моделювання основних Параметрів в тягових розрахунках

  • A. Falendish
  • V. Hatchenko
  • S. Voznenko
  • O. Kletska
  • M. Barybin
Ключові слова: : автоматична система, тягові розрахунки, мережеві технології, математичне моделювання, рухомий склад

Анотація

У статті розглянуті питання визначення раціональних підходів до проведення тягових розрахунків та застосування автоматизованої системи комп’ютерного моделювання. Встановлені основні значення та методика розрахунку для конкретних умов експлуатації, що дадуть змогу раціонально використовувати енергетичні ресурси

Посилання

Михеев В.А. Оценка эксплуатационной экономичности дизельных локомотивов на заданом участке обслуживания // Весник Сибирской государственной автомобильно-дорожной академии. 2015., №1 (41). С.91-96.

Осипов С.И., Осипов С.С. Основы тяги поездов. Учебник для студентов техникумов и колледжей жезезнодородного транспорта Москва: УМК МПС России, 2010. 592 с.

Водянников Ю.Я., Свистун С.М Макеева Е.Г. Методология пересчета тормозной ефективности одиночного вагона на тормозную эффективность поезда // Залізничний транспорт, 2014. № 2 С. 27-37.

Yuan L., Zhao H., Chen H., Ren B. Nonlinear MPC-based slip control for electric vehicles with vehicle safety constraints // Mechatronics Volume 38, December 2016, pp. 1-15.

Фалендиш А.П., Сумцов А.Л., Артеменко О.В. Програмний комплекс вибору системи технічної експлуатації маневрового тепловозу // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. 2016., №1. С.54-61.

Черемисин В.Т. Роль информационных технологий в обеспечении надежности локомотива. // Локомотив. 2017, № 9 с. 2-4.

Song H., Schnieder E. Evaluating Fault Tree by means of Colored Petri nets to analyze the railway system dependability // Safety Science Volume 110, December 2018, рр 313-323.

Navas M.A., Sancho C., Carpio J. Reliability analysis in railway repairable systems // International Journal of Quality and Reliability Management. 2017, №34 (8). рр 1373-1398.

Михеев В.А., Сопижук А.Н. Оценка тяговой характеристики тепловозов по результатам стационарных испытаний // Актуальный проблемы гуманитарных и естественных наук. 2016., №2(2). С.46-48.

Приказ №867р. Правила тяговых расчетов для поездной работы. Утвержден распоряжением ОАО «РЖД» от 12.05.2016 р. М.: - 510 с.

ДБН В.2.3-19-2008. Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування. - Введ. 26.01.2008. - Київ.: МінРегіонБуд України, 2008. - 12 с.

Наказ №204-Ц. Положення про інспекцію з контролю ефективності використання енергоресурсів Укрзалізниці. - Введ. 2014-05-16. – Київ:, 2014. - 10 с.

Safna F., SunnyR. Artificial Neural Network Based Data Mining // International Journal of Innovative Science, Engineering & Technology Volume 5(4), June 2015, рр 240-245.

Gao R.Z., Wang Y.J., Lai J.F., Gao H. Neuro-adaptive faulttolerant control of high speed trains under traction-braking failures using self-structuring neural networks // Information Sciences Volume 367, May 2016, pp. 449-462.

Uyulan C., Gokasan M., Bogosyan S. Readhesion control strategy based on the optimal slip velocity seeking method // Journal of Modern Transportation Volume 26(1), April 2018, , pp. 36-48.

Опубліковано
2020-06-25
Розділ
Математичне моделювання