Дослідження динаміки удосконаленої несучої конструкції вагона-платформи при веденні з неї вогняної дії

  • O. Fomin
  • A. Lovska
Ключові слова: вагон-платформа, несуча конструкція, моделювання, динамічна навантаженість, прискорення, модальний аналіз

Анотація

Проведено визначення динамічної навантаженості удосконаленої несучої конструкції вагона-платформи для перевезення військової техніки та ведення вогняної дії при русі. Встановлено, що максимальна величина прискорення несучої конструкції вагона-платформи складає при цьому близько 3,8 м/с2 при коливаннях підскакування та 3,9 м/с2 при коливаннях галопування. Встановлення пружно-в’язкого зв’язку між поворотними секторами та несучою конструкцією вагона-платформи дозволяє знизити динамічну навантаженість при пострілі з зенітних установок у вертикальній площині майже на 30% у порівнянні з типовою конструкцією.

Проведені дослідження сприятимуть створення інноваційних конструкцій вагонів-платформ та підвищенню обороноздатності країни.a

Посилання

Chandra Prakash Shukla, P. K. Bharti. Study and Analysis of Doors of BCNHL Wagons. International Journal of Engineering Research & Technology. 2015. Vol. 4, Issue 04. P. 1195–1200.

Бубнов В. М., Мямлин С. В., Гуржи Н. Л. Совершенствование конструкции подвижного состава для перевозки контейнеров. Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського університету залізничного транспорту імені ак. В. Лазаряна. 2009. Вип. 26. С. 11–14.

Lysikov N., Kovalev R., Mikheev G. Stress load and durability analysis of railway vehicles using multibody approach. Transport problems – Problemy Transportu. 2007. T. 2, Z. 3. P. 49–56.

WBN Waggonbau Niesky GmbH: Developing a flexible platform of freight wagons. Intern. Edition. 2016. № 1. P. 46.

Divya Priya G., Swarnakumari A. Modeling and analysis of twenty tonne heavy duty trolley. Intern. J. of Innovative Technology and Research. 2014. Vol. 2, №. 6. P. 1568–1580.

Mirosław Nader, Marian Sala, Jarosław Korzeb, Arkadiusz Kostrzewski. Kolejowy wagon transportowy jako nowatorskie, innowacyjne rozwiązanie konstrukcyjne do przewozu naczep siodłowych i zestawów drogowych dla transportu intermodalnego. Logistyka. 2014. №4. P. 2272–2279.

Krason W., Niezgoda T. Fe numerical tests of railway wagon for intermodal transport according to PN-EU standards. Bulletin of the Polish Academy of Sciences Technical Sciences. 2014. Vol. 62, Issue 4. P. 843–851.

Fomin O., Kulbovsky I., Sorochinska E., Sapronova S., Bambura O. Experimental confirmation of the theory of implementation of the coupled design of center girder of the hopper wagons for iron ore pellets. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2017. Vol. 5, Issue 1 (89). P. 11–19. doi: 10.15587/1729-4061

Дьомін Ю. В., Черняк Г. Ю. Основи динаміки вагонів: навч. посіб. Київ: КУЕТТ, 2003. 269 с.

Tkachenko V., Sapronova S., Kulbovsky I., Fomin O. Research of resistance to the motion of vehicles related to the direction by railway. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2017. Vol. 5, Issue 7 (89). P. 65–72. doi: 10.15587/1729-4061.2017.109791

Fomin Oleksij, Juraj Gerlici, Alyona Lovska, Kateryna Kravchenko, Pavlo Prokopenko, Anna Fomina, and Vladimir Hauser. Durability Determination of the Bearing Structure of an Open Freight Wagon Body Made of Round Pipes during its Transportation on the Railway Ferry. Communications-Scientific letters of the University of Zilina. 2019. Vol. 21, no. 1. P. 28–34.

Fomin O., Lovska A., Masliyev V., Tsymbaliuk A., Burlutski O. Determining strength indicators for the bearing structure of a covered wagon's body made from round pipes when transported by a railroad ferry. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2019. Vol. 7, Issue 1 (97). P. 33–40. doi: 10.15587/1729-4061.2019.154282

Кирьянов Д. В. Mathcad 13. Петербург: БХВ, 2006. 608 c.

Алямовский А. А. SolidWorks/COSMOSWorks 2006 – 2007. Инженерный анализ методом конечных элементов. Москва: ДМК, 2007. 784 с.

ДСТУ 7598:2014. Вагони вантажні. Загальні вимоги до розрахунків та проектування нових і модернізованих вагонів колії 1520 мм (несамохідних). [Чинний від 2015-07-01]. Київ, 2015. 250 с.

ГОСТ 33211-2014. Вагоны грузовые. Требования к прочности и динамическим качествам. [Действителен от 2016-07-01]. Москва, 2016. 54 с.

EN 12663–2. Railway applications – structural requirements of railway vehicle bodies – Part 2: Freight wagons. [Valid from 30.04.2010]. B., 2010. 54 p.

Опубліковано
2020-06-24
Розділ
Техніка і технології

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##