Особливості визначення залишкового ресурсу вагоповірочних вагонів з терміном служби, який перевищує призначений

  • O. Fomіn
  • P. Prokopenko
  • M. Horbunov
  • S. Sova
Ключові слова: вагоповірочні вагони, контрольні випробування, ресурс, технічне діагностування

Анотація

В даний час значна кількість одиниць вагоповірочних вагонів колії 1520 мм в Україні має термін служби, який перевищує призначений заводом – виробником. У той же час багаторічний досвід діагностування спеціалізованими організаціями технічного стану вантажних та вагоповірочних вагонів після тривалої експлуатації показує, що зазначений в технічних умовах призначений строк служби у більшості випадків далекий від граничного. Багато в чому це пов’язано, як з істотним запасом міцності, який закладений при проектуванні, так і з особливостями експлуатації конкретного типу вагонів.

Посилання

Фомін О.В. Development of a method for the introduction of various profiles as components of carrier systems of freight cars. Visnik Nacionalnogo tehnichnogo universitetu «HPI». Kharkiv. 2012. P. 29-33.

Kelrykh М., Fomin О. Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry». 2014. № 6. P. 64-67.

N. Gorbunov, R. Domin, M. Kovtanec, K. Kravchenko. The multifunctional energy efficient method of cohesion control in the "wheel-braking pad-rail" system, Prace Naukowe Politechniki Warszawskiej – Transport. Międzynarodowej Konferencji Naukowej TRANSPORT XXI WIEKU, Arłamów. 2016. P. 114–126.

Фомін, О.В., Прокопенко П.М., Горбунов М.І. Сапронова С.Ю. Поліпшення несучої здатності вагона-хопера для перевезення зерна з метою підвищення опору динамічним зусиллям. Науковий журнал – Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Сєверодонецьк: СНУ ім. В.Даля. 2017. № 5(235). С. 88-99.

Sapronova S, Tkachenko V., Kramar N., Voron’ko A. Regularities of shaping of a wheel profile as a result of deterioration of the rolling surface in exploitation. Transport Problems International Scientific Journal, № 3(4), Р. 47−57.

Fomin, O.V., Gostra A.V. Variations describe the structural designs of freight cars. Proceedings of the State Economic and Technological University of Transport, Ministry of Education and Science of Ukraine series "Transport systems and technologies. Kyiv. 2015. № 26-27. Р.137-147.

Myamlin, S., Neduzha, L., Ten, O., & Shvets, A. Spatial Vibration of Cargo Cars in Computer Modelling with the Account of Their Inertia Properties. Mechanika. 2010. Proc. of 15th Intern. Conf. Р 325-328.

Myamlin, S., Lunys, O., Neduzha, L., & Kyryl’chuk, O. Mathematical Modeling of Dynamic Loading of Cassette Bearings for Freight Cars. Тransport Means. 2017. Proc. of 21st Intern. Scientific Conf. Р. 973-976.

Мороз, В.І. Математичний запис задачі оптимізаційного проектування напіввагонів за критерієм мінімальної матеріалоємності. Зб. наук. праць УкрДАЗТ. Харків. 2009. С. 121 – 131.

Кельріх М. Б. Структурно-функціональне описання конструкції модуля кузова сучасних універсальних напіввагонів. Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля.—Луганськ: СНУ ім. В. Даля. 2014. №. 2. С. 210.

Макаренко М. В. Комплексний аналіз економічного ефекту від життєвого циклу сучасного напіввагону. Науково-практичний журнал «Залізничний транспорт України». 2014. №. 5. С. 107

Мороз В. І. Визначення перспективних напрямків удосконалення конструкції напіввагонів виробництва ДП «Укрспецвагон» Зб. наук. праць УкрДАЗТ. Харків. 2008. С. 72-81.

Kelrykh М., Fomin О. Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry». 2014. №. 6. P. 64-67.

Fomin A. V. The determination of the perspective directions of designing of bearing systems in cargo wagon building. East European journal of advanced technologies. Kharkiv. № 3/7(57). 2012. Р. 32-35.

Фомін О.В. Теоретичні основи програмного комплексу визначення та використання математичних моделей складових вантажних вагонів. Науковий журнал «Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського». Кременчук. 2013. № 6(83). С. 87-91.

Фомін, О.В. Впровадження круглих труб в несучі системи напіввагонів з забезпеченням раціональних показників міцності. Науковий журнал – «Технологический аудит и резервы производства». Харків. 2015. № 4/1(24). С. 83-89.

Ловська А. О. Моделювання навантаженості контейнера-цистерни при перевезенні у складі комбінованого поїзда на залізничному поромі. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Динаміка і міцність машин. 2018. № 33. С. 28 – 32.

Ловська А. О. Дослідження міцності несучої конструкції кузова напіввагона при перевезенні на залізничному поромі. Зб. наук. праць ДУІТ. Київ. 2018. № 32 Т. 1. С. 71 – 80.

Опубліковано
2019-12-25
Розділ
Техніка і технології