МОЖЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ТРАНСПОРТІ ТА ІНШИХ ВАЖЛИВИХ ГАЛУЗЯХ

  • A. Fedorov
  • E. Shikula
Ключові слова: доповнена реальність, відеогра, смартфон, використання камери, реальне середовище, віртуальна інформація, відстеження, операційна система iOS, 3D-рушій Unity, технологія ARKit

Анотація

Cтворено додаток для мобільної операційної системи iOS у вигляді відеогри з використанням доповненої реальності та технології Apple ARKit на основі 3D-рушія Unity. Відеогра наочно демонструє можливості технології доповненої реальності, використовуючи лише базові апаратні сенсори смартфона.

Посилання

1. Wagner D. (2003). First Steps Towards Handheld Augmented Reality. ISWC '03 Proceedings of the 7th IEEE International Symposium on Wearable Computers,3, 127-137.
2. Sfery, kotorym dopolnennaja real‘nost‘ prinesjot pol‘zu | AR/VR/MR Conference. Retrieved from https://ar-conf.ru/ru/news/sferi-kotorim-dopolnennaya-realnost-prineset-polzu-31149.
3. Azuma R. (1997). A Survey of Augmented Reality. In Presence: Teleoperators and Virtual Environments 6, 4 ), 355-385.
4. Zillion – Dizajn – Dopolnennaja real‘nost‘: prostranstvo mezhdu real‘nost‘ju i virtual‘nost‘ju. Retrieved from http://zillion.net/ru/blog/236/dopolniennaia-rieal-nost-prostranstvo-miezhdu-rieal-nost-iu-i-virtual-nost-iu.
5. Reinhold, B. (1999). Augmented Reality: Placing Artificial Objects in Real Scenes. USA, CRC Press
6. Shho take dopovnena abo augmentovana real`nist` i de vona vy`kory`stovuyet`sya, dodatky` dlya dopovnenoyi real`nosti. Retrieved from http://ipkey.com.ua/uk/faq/929-augmented-reality.html
7. Mann, S. (2001). Intelligent Image Processing. USA, John Wiley & Sons, Inc.
8. ARKit | Apple Developer Documentation. Retrieved from https://developer.apple.com/documentation/arkit.
9. Developing for ARKit 1.5 update using Unity ARKit Plugin — Unity Blog . Retrieved from https://blogs.unity3d.com/ru/2018/02/16/developing-for-arkit-1-5-update-using-unity-arkit-plugin/
10. Application of sensors in Augmented Reality based interactive learning environments - IEEE Conference Publication . Retrieved from https://ieeexplore.ieee.org/document/6461664.

Література:

1. Вагнер Д. Перші кроки до мобільної доповненої реальності / Д. Вагнер // 7 Міжнародний симпозіум IEEE на переносних компютерах. – 2003. – №3. – С. 127-137.
2. Сферы, которым дополненная реальность принесет пользу | AR/VR/MR Conference – [Електронний ресурс] https://ar-conf.ru/ru/news/sferi-kotorim-dopolnennaya-realnost-prineset-polzu-31149.
3. Азума Р. Огляд доповненої реальності / Р. Азума // Присутність: телеоператори та віртуальні середовища 6. – 1997. – №4. – C.355-385.
4. Zillion – Дизайн – Дополненная реальность: пространство между реальностью и виртуальностью – [Електронний ресурс] http://zillion.net/ru/blog/236/dopolniennaia-rieal-nost-prostranstvo-miezhdu-rieal-nost-iu-i-virtual-nost-iu.
5. Рейнхолд Б. Доповнена реальність: Розміщення штучних обєктів у реальному світі. /Б. Рейнхолд; – вид. 1-е. – CRC Press, 1999. – 256 с.
6. Що таке доповнена або аугментована реальність і де вона використовується, додатки для доповненої реальності. – [Електронний ресурс] http://ipkey.com.ua/uk/faq/929-augmented-reality.html
7. Манн С. Інтелектуальна обробка зображень. – вид. 1-е. – John Wiley & Sons, Inc, 2001. – 368 с.
8. ARKit Apple Developer Documentation [Електронний ресурс] https://developer.apple.com/documentation/arkit.
9. Developing for ARKit 1.5 update using Unity ARKit Plugin – Unity Blog [Електронний ресурс] https://blogs.unity3d.com/ru/2018/02/16/developing-for-arkit-1-5-update-using-unity-arkit-plugin/.
10 Application of sensors in Augmented Reality based interactive learning environments - IEEE Conference Publication [Електронний ресурс]https://ieeexplore.ieee.org/document/6461664

Опубліковано
2018-12-23
Розділ
Техніка і технології